Regulamin sklepu internetowego z dnia 01.06.2023


§ 1 Informacje ogólne

Sklep internetowy działający pod adresem www.madame24.pl prowadzony jest przez firmę:

 

Perfumeria Niszowa Sp. z o.o.

ul. Pabianicka 245

93-457 Łódź

NIP: PL7292749836


§ 2 Składanie zamówień


1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.


2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.


2. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego, telefonicznie lub drogą mailową.


3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.


4. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.


5. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.


6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.


7. Każdy produkt oferowany w sklepie pochodzi z legalnego źródła, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.


8. Anulowanie zamówienia przez Klienta może nastąpić mailowo lub telefonicznie korzystając z danych teleadresowych sklepu. Zamówienia, które zostało wysłane nie można anulować.

O fakcie wysłania zamówienia Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub sms-em.


Uwaga! Zdjęcia mają charakter poglądowy. Kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od
tych w rzeczywistości - zależą one na przykład od ustawień monitora.

Realny produkt może również nieznacznie różnić się od przedstawionego na zdjęciu (zależy to od kraju pochodzenia i producenta produktu, który aktualnie znajduje się w magazynie)


Posiadamy na stanie większość oferowanych produktów, mimo to jednak może zaistnieć sytuacja, że dany produkt nie jest dostępny.

W takim przypadku skontaktujemy się z Państwem drogą mailową, bądź telefonicznie aby poinformować o przewidywanym czasie realizacji zamówienia.

9. W naszym sklepie można zamówić próbki dowolnych zapachów z naszej oferty. Na stronie produktu jako jeden z wariantów pojemności widnieje pozycja "Przetestuj mnie - Próbka 2ml" - wybierając ją nasz personel przygotuje dla Klienta próbkę tego zapachu w fiolce z atomizerem.

Uwaga!

a. Stacjonarnie obowiązują takie same zasady oraz ceny w zakresie zakupu próbek. 

b. Zwracamy uwagę, że próbki są wykonywane ręcznie, stąd nie możemy deklarować konkretnej pojemności każdej z nich - jest to około 2ml. Zastrzegamy sobie także prawo do wysłania (w razie dostępności) próbek firmowych (gotowych - oferowanych przez marki) - w takim przypadku pojemność próbki jest uzależniona od producenta. Dodatkowo, co wynika wprost z regulaminu, próbki jako produkty wykonywane konkretnie dla każdego klienta, nie podlegają zwrotowi;

c. Sugerujemy zużyć przygotowane próbki w ciągu maksymalnie jednego miesiąca od ich nabycia. Warto pamiętać, że są one starannie przygotowywane ręcznie i umieszczone w plastikowych fiolkach. Po upływie tego czasu sama kompozycja zapachowa może ulec zmianie.

§ 3 Koszty i termin wysyłki


1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

Sklep ma obowiązek poinformowania klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej
opóźnienie.


2. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy
każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na
maksymalnie 4 dni).

Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy
odbiorze lub płatności elektronicznych.

Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).


3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów.

Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności.

Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka.

Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.


4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych
towarów.

W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do klienta.

Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.


§ 4 Płatności


1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.


2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu
płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.


3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w
ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia.

Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.


§ 5 Reklamacje i odstąpienie od umowy


Reklamacja


W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było
mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, klient powinien niezwłocznie
skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową w celu ustalenia sposobu dalszego
postępowania.


Reklamacje dotyczące uszkodzeń muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności
imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.


Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony                       formularz reklamacji oraz kopię faktury lub paragonu.

Konsument może skorzystać z naszego formularza reklamacji.


PRZESYŁKĘ REKLAMACYJNĄ PROSIMY KIEROWAĆ NA ADRES:

 

Perfumeria Niszowa Sp. z o.o.

ul. Pabianicka 245

93-457 Łódź

NIP: PL7292749836


W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
Reklamowany produkt należy przesłać pocztą polską na adres sklepu. Towar przesłany za pobraniem
nie będzie przez nas odebrany.


W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, bądź
dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty, wraz z kosztami przesyłki zwrotnej reklamowanego
towaru.

Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty
faktury sprzedaży lub paragonu.


W przypadku nie uznania reklamacji koszt przesyłki nie jest klientowi zwracany.


W przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt
mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania

.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, od chwili dostarczenia reklamowanego towaru.


W przypadku produktów oferowanych przez nasz sklep, reklamowany produkt zawsze zostaje
poddany ekspertyzie.

Dzieje się tak dlatego, iż wszystkie oferowane przez nas produkty posiadają gwarancję producenta.

W przypadku uznania reklamacji dokonamy wymiany lub zwrócimy pieniądze przelewem bankowym na konto. Wybór zawsze należy do Państwa.


Proszę pamiętać, iż nie można zwrócić kosmetyku tylko dlatego, że Klientowi nie odpowiada,
czy też nie spełnia Klienta oczekiwań – polskie prawo nie przewiduje takich możliwości dla
pełnowartościowych towarów.


W sytuacji, w której kosmetyk jest niezgodny z umową klient ma możliwość reklamowania
go, w terminie 2 miesięcy od momentu stwierdzenia wady i 2 lat od momentu zakupu.
Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (DzU nr 141, poz.


1176, ze zm.) „towar konsumpcyjny jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego
rodzaju towar jest zwykle używany oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom
cechującym towar tego rodzaju.

Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy towar odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela; w szczególności uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w oznakowaniu towaru lub reklamie, odnoszące się do właściwości towaru, w tym także terminu, w jakim towar ma je zachować".


Treść ustawy dostępna na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Regulacje prawne”.


Odstąpienie od umowy


Klient może zrezygnować z zakupionego towaru (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny
w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (podstawa prawna: ustawa o prawach konsumenta z dnia
30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)

Zwrotu produktu można dokonać w naszym sklepie stacjonarnym w Łodzi, bądź odsyłając produkt Pocztą Polską na adres sklepu.

Nabywca zobowiązany jest do zwrotu zakupionego produktu w stanie niezmienionym, to znaczy w takiej samej ilości i jakości, z zachowanymi metkami i nieuszkodzonymi plombami, bez śladów użytkowania, oraz w oryginalnym opakowaniu, chyba że otwarcie było niezbędne do oceny charakteru, cech i funkcji produktu. Jeśli wraz z zakupionym produktem otrzymano bezpłatnie dodatkowy produkt (np. próbki perfum/pielęgnacji, "prezent"), również podlega on zwrotowi. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z niepotrzebnego użytkowania (np. otwarcie opakowania, naruszenie plomb, użycie perfum lub kosmetyków).


Zwrot wartości produktu dokonamy przelewem bankowym na konto. W przypadku odstąpienia od
umowy nie zwracamy kosztów przesłania do nas produktu.


Korzystając z prawa odstąpienia od umowy, Klient zanim odeśle produkt musi poinformować
Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy w drodze pisemnej wysłanym pocztą polską lub pocztą elektroniczną.

Konsument może skorzystać z naszego formularza odstąpienia od umowy.

Przypadki, w których nie możemy przyjąć zwrotu produktów.

a) Produktów, które straciłyby całkowicie swoją wartość po otwarciu lub rozpieczętowaniu.

b) Produktów, których otwarcie lub użycie uniemożliwia dalsze ich odsprzedanie lub użytkowanie ze względów higienicznych. Dotyczy to zwłaszcza kosmetyków do pielęgnacji, makijażu oraz perfum bez oryginalnej folii ochronnej oraz używanych kosmetyków i perfum.

c) Produktów sprowadzanych na specjalne zamówienie lub wykonanych specjalnie dla klienta, o czym informacja znajduje się w opisie przedmiotu. W tej kategorii znajdują się m.in. próbki, miniatury, wersje podróżne perfum, napełnione zgodnie z dyspozycją klienta.

d) Produktów objętych ofertami promocyjnymi, w ramach których klient otrzymuje personalizowane dodatki lub upominki, szczególnie atomizery podróżne napełniane wybranymi przez klienta zapachami. Zgodnie z przepisami pkt 3 art. 38 Ustawy o prawach Konsumenta, wedle którego nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta. Nie można odstąpić od umowy w przypadku produktów personalizowanych. W takiej sytuacji możliwy jest jedynie zwrot świadczeń z rozliczeniem za produkt personalizowany, który nie podlega zwrotowi.


§ 6 Zwrot pieniędzy


1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Klienta adres.


2. Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić dokument zwrotu oraz przesłać towar wraz z paragonem lub fakturą na adres sklepu.


3. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.


§ 7 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu jest („Administrator”).

2. Dane osobowe Klientów Sklepu sillage.pl podawane w procesie rejestracji, w ramach składania zamówienia bez rejestracji, przy wybraniu Newslettera oraz kontaktu ze Sklepem przetwarzane są przez Perfumeria Niszowa Sp. z o.o. ul. Pabianicka 245 93-457 Łódź

NIP: PL7292749836 („Administrator”).

3. Wraz z akceptacją regulaminu klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędnie dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych.

Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.

4. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania ze Sklepu.

5.   Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

6.   Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się w Polityce Prywatności.


§ 8 Postanowienia końcowe


1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.


2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)


3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania klienta droga elektroniczną.

Zamknij
Kliknij po więcej produktów.
No products were found.

Menu

Ustawienia

Kliknij po więcej produktów.
No products were found.

Utwórz darmowe konto aby zapisać w ulubionych.

Zarejestruj

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.