BRECOURT
BRECOURT. W 1812 roku w Grasse powstał Maison BRUNO COURT, który uważamy za historyczne źródło ekskluzywnej perfumerii. Oryginalność jego kreacji i zamiłowanie do personalizacji przyciągały europejską i rosyjską arystokrację, która podróżowała tysiące kilometrów, aby mieć swoje perfumy wykonane na miarę. Jej dążenie do jakości sprawiło, że zechciała opanować wszystkie etapy tworzenia perfum, od uprawy i zbierania kwiatów, które zdobiły jej warsztat, gdzie asystenci tworzyli pachnącą muzykę, po jej organy perfum, gdzie każdego dnia komponowane były nowe nuty zapachowe.
Przekonaliśmy Emilie BOUGE, 4. pokolenie perfumiarzy z Grasse, których dziadkowie byli właścicielami domu BRUNO COURT, aby wsparła nasz projekt rozwoju nowoczesnej ekskluzywnej perfumerii na tej ścieżce personalizacji.
W 2009 roku powstała marka BRECOURT. Z biegiem czasu, Emilie BOUGE udało się udoskonalić technikę formułowania, której szukaliśmy, a my zbudowaliśmy nasze własne warsztaty w Grasse, aby kontrolować etapy produkcji i pozwolić nam osiągnąć nasz cel doskonałości.
NASZA METODA FORMUŁOWANIA
Gdy wyobrażamy sobie perfumy, rozkładamy je, jak malarz, na różne aspekty, które raz złożone, stworzą końcową emocję. Dla każdego z tych aspektów, prosimy Emilie BOUGE o stworzenie specyficznego zapachu, który nazywamy filtrem emocjonalnym.
Każdy filtr emocjonalny wymaga wielu testów, a dopiero gdy wszystkie są udane, perfumiarz poświęca się wirtuozowskiej pracy nad ich połączeniem i dawkowaniem, aż do momentu podpisania zapachu, który będziesz nosić.
Teraz zaczyna się nowa historia, historia perfum i ich nosiciela. Perfumy muszą nadal się dostosowywać, ewoluować, musisz nadać im życie w każdym momencie.
Aby to zrobić, twoje perfumy będą otoczone dwiema różnie dozowanymi wersjami sprayu, wodą kolońską i absolutem, które pozwolą ci manipulować ich intensywnością, ale także dwoma filtrami emocjonalnymi, które możesz roztaczać na swojej skórze, w zależności od swojej osobowości, okoliczności czy nastroju, aby stworzyć swój osobisty, unikalny dotyk.