KAJAL

Kajal Perfumes Paris to dom perfumeryjny, który narodził się z pasji do luksusowych zapachów. Ten globalny brand czerpie inspiracje ze świata piękna, łącząc elementy kultury indyjskiej, gdzie "kajal" oznacza kohl, oraz arabskiej, gdzie "khajal" odnosi się do skromności, pokory i szacunku.

Rejestracja firmy zlokalizowana jest w Paryżu, natomiast za marketing i rozwój produktów odpowiedzialne są biura w Toronto. Sprzedaż i logistyka zorganizowane są w Dubaju.

W 2020 roku Kajal odważnie wypuścił na rynek swoje perfumeryjne arcydzieło - Lamar, kontynuując sukces w 2021 roku premierą Kajal Homme II. Marka, wobec "nowej normalności", nieustannie przemyśla i dostosowuje swoje procesy i model pracy.

Zaprasza do odkrycia nie tylko swoich najnowszych zapachów, ale również klasyków, takich jak Kajal, Kajal Homme, Dahab, a także złożonej kolekcji FIDDAH COLLECTION. Marka Kajal Perfumes Paris jest symbolem elegancji, ekskluzywności i kulturowej różnorodności.

Dowiedz się więcejShow less
Filtruj według
Zamknij
Kliknij po więcej produktów.
No products were found.

Menu

Ustawienia

Kliknij po więcej produktów.
No products were found.

Utwórz darmowe konto aby zapisać w ulubionych.

Zarejestruj

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.