M.INT

Historia luksusowej marki M.INT zaczęła się na długo przed jej oficjalnym powstaniem. W połowie lat 90. Serge Mints, który zawsze wierzył, że jego powołaniem jest kariera w przemyśle perfumeryjnym, rozpoczął współpracę z luksusowymi markami perfum. Na początku lat 2000, podczas wydarzenia modowego w Paryżu, spotkał wschodzącą gwiazdę świata mody, Helen. Odkrył, że łączy ją wielka miłość do sztuki tworzenia perfum i że zawsze marzyła o stworzeniu czegoś wyjątkowego i oryginalnego. Stali się partnerami zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Kontynuując współpracę ze znanymi markami perfumeryjnymi, Helen i Serge zrozumieli, że są w stanie stworzyć prawdziwe arcydzieło, które przekazywałoby ich własne postrzeganie stylu i harmonii w postaci flakonu perfum.

W 2012 roku para zarejestrowała swoją markę, M.int, we Włoszech, przyjmując charakterystyczne hasło - "To, co wyzwala emocje". W 2016 roku miała miejsce premiera pierwszej kolekcji M.int składającej się z 20 męskich i damskich zapachów. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny, charakterystyczny styl. Był to wynik skrupulatnej pracy i licznych eksperymentów przeprowadzonych we współpracy z najlepszymi na świecie perfumiarzami. Połączenie nowoczesnych technologii, unikalnej wiedzy i umiejętnego doboru najlepszych dostępnych na rynku składników pozwoliło twórcom dostroić każdy akord tych pachnących bukietów tak, aby każdy z nich brzmiał jak prawdziwa orkiestra budząca wspaniałe wrażenia.

Helen i Serge widzą swoją misję w dążeniu do realizacji własnej wizji idealnego zapachu. Nie chcą podążać za popularnymi trendami ani docierać do jak najszerszej publiczności. Wręcz przeciwnie, chcą być prekursorami trendów. Są przekonani, że wiele osób podziela ich wizję i czuje to samo, co oni. Te zasady kierują przyszłym rozwojem marki.

Dowiedz się więcejShow less
Filtruj według
Zamknij
Kliknij po więcej produktów.
No products were found.

Menu

Ustawienia

Kliknij po więcej produktów.
No products were found.

Utwórz darmowe konto aby zapisać w ulubionych.

Zarejestruj